Tahrik hattı

DAF, CF için üç motor geliştirmiştir: 6,7 litrelik PACCAR PX-7, 10,8 litrelik PACCAR MX-11 ve 12,9 litrelik PACCAR MX-13. Tümü çeşitli güç ve tork değerleriyle mevcuttur. Ortak yakıt yolu yakıt enjeksiyonu, değişken geometrili turbo, egzoz gazı çevrimi ve akılcı egzoz gazı son işlem sistemi gibi kapsamlı testlere tabi tutulmuş olan son derece modern teknolojiler sayesinde katı Euro 6 emisyon gereklilikleri karşılanmaktadır. Bu motorlar çeşitli iyileştirmeler sayesinde şimdi daha da verimli. Bu, hem çevre hem de kazancınız için iyi haber.

MX-13

PACCAR MX-13 motor

En zorlu uygulamalar için CF, güçlü 12,9 litrelik PACCAR MX-13 Euro 6 motorla donatılabilir. En az 1,6 milyon kilometrelik servis ömrü sağlayacak şekilde geliştirilmiştir. 303 kW/412 hp, 340 kW/462 hp ve 375 kW/510 hp değerleri ve sırasıyla 2000, 2300 ve 2500 Nm tork değerleri mevcuttur. Düşük motor devrinde ve çeşitli hız aralıklarında maksimum performans sunulur. Böylece daha az vites değişimi yapılır ve kusursuz sürüş konforu sağlanır.

Motor tipiPerformansTork

MX-13 303

303 kW/412 hp
(1425 – 1750 dev/dak)

2000 Nm
(1000 – 1425 dev/dak)

MX-13 340

340 kW/462 hp
(1425 – 1750 dev/dak)

2300 Nm
(1000 – 1425 dev/dak)

MX-13 375

375 kW/510 hp
(1425 – 1750 dev/dak)

2500 Nm
(1000 – 1425 dev/dak)

MX-11

PACCAR MX-11 motor

Dağıtım taşımacılığının yanı sıra düşük yüksüz ağırlıkla çalışılan daha zorlu uygulamalar için idealdir ve hepsinden önemlisi en düşük yakıt tüketimi sunulur. PACCAR 10,8 litrelik MX-11'in en az 5 seçeneği bulunur (1200 - 2100 Nm maksimum tork ile 210 kW/286 hp - 320 kW/435) ve bu motor yüksek verimliliğe sahip MX-13'ten %3'e kadar daha ekonomiktir. Ayrıca 180 kilogram daha hafiftir. Bu da kazancınızın daha da artması için çok daha fazla imkan anlamına gelir.

Motor tipiPerformansTork

MX-11 210

210 kW/286 hp
(1700 dev/dak)

1200 Nm
(1000 – 1700 dev/dak)

MX-11 240

240 kW/326 hp
(1650 dev/dak)

1400 Nm
(1000 – 1650 dev/dak)

MX-11 271

271 kW/369 hp
(1650 dev/dak)

1600 Nm
(1000 – 1650 dev/dak)

MX-11 291

291 kW/396 hp
(1450 – 1700 dev/dak)

1900 Nm
(1000 – 1450 dev/dak)

MX-11 320

320 kW/435 hp
(1450 – 1700 dev/dak)

2100 Nm
(1000 – 1450 dev/dak)

 

PX-7

PACCAR PX-7 motor

Bu güçlü, sessiz ve ekonomik 6,7 litrelik motor, en yüksek yük kapasitesi için en düşük yüksüz ağırlıkla yoğun dağıtım taşımacılığı için son derece uygundur. 172 kW/234 hp - 239 kW/325 hp değerleri ve 900 - 1200 Nm tork çıkışı mevcuttur. Böylece avantajlı yakıt tüketimi ve düşük emisyon değerleriyle mükemmel sürüş özellikleri sunulur. Düşük gürültü seviyesi sürücü ve çevre için bir avantajdır.

Motor tipiPerformansTork

PX-7 172

172 kW/234 hp
(2300 dev/dak)

900 Nm
(1000 – 1700 dev/dak)

PX-7 194

194 kW/264 hp
(2300 dev/dak)

1000 Nm
(1000 – 1700 dev/dak)

PX-7 217

217 kW/295 hp
(2300 dev/dak)

1100 Nm
(1000 – 1700 dev/dak)

PX-7 239

239 kW/325 hp
(2300 dev/dak)

1200 Nm
(1100 – 1700 dev/dak)

EAS

Egzoz gazı Son işlem Sistemi (EAS)

En yüksek yakıt verimliliğini sağlarken en katı Euro 6 emisyon gerekliliklerini de karşılamak için DAF, gelişmiş PACCAR Euro 6 motorlarını, bir SCR katalitik konvertörü ve dizel partikül filtresi gibi çeşitli egzoz gazı son işlem teknolojileri ile birleştirdi.

Şanzımanlar

Şanzımanlar

DAF CF Euro 6 ASTronic CF'te güçlü PACCAR motorlarla mükemmel uyum için yeni veya daha iyi işlenmiş şanzımanlar bulunur. Manuel, otomatikleştirilmiş veya tam otomatik. Kullanım şeklinize mükemmel uyum sağlayan bir şanzıman her zaman vardır.

PACCAR PX-7 motorlarda standart olarak 6 veya 9 vitesli manuel bir şanzıman bulunur. Maksimum 271 kW/369 hp çıkışlı PACCAR MX-11 motorlar, aşırı hız özelliği bulunan 8 veya 9 vitesli manuel bir şanzımanla birlikte gelir. PACCAR MX-13'te olduğu gibi en güçlü modellerden ikisinde, en yüksek vites değiştirme konforunu sunan Servoshift ile birlikte standart olarak 12 veya 16 vitesli bir manuel şanzıman bulunur.

PACCAR motorlar otomatikleştirilmiş AS Tronic vites kutusuyla da birleştirilebilir. 6 veya 12 vitesli PACCAR PX-7 motorlarda ve 12 veya 16 vitesli MX-11 ve MX-13 motorlarda ağır hizmet tipi taşımacılık ve yolda/arazide yapılan taşımacılık ve sıvı taşımacılığı (MX-11 ve MX-13) için ince ayar yapılmıştır. EcoRoll sayesinde kamyon, motor rölantideyken hafif yokuşları kontrollü şekilde "inebiliyor". Fast Shift - daha yüksek viteslerde daha hızlı vites değiştirme - avantajlı yakıt tüketimine de katkı sağlar. Yeni yazılım ve sensörler, kalkış ve manevra sırasında mükemmel araç davranışı sağlar.

Özel uygulamalar için tam otomatik bir şanzıman mevcuttur. Bu şanzıman itfaiye araçları ve çöp toplama kamyonları gibi araçlar için idealdir.

Dingiller

Daha hafif arka dingil

CF tahrik hattı, 13 ton teknik yük kapasitesi olan SR1344 arka dingille verimli bir şekilde tamamlanmıştır. Sağlam ve dayanıklı yapısının yanı sıra çok daha hafiftir ve maksimum 44 ton kombinasyon ağırlıkları ve maksimum 2300 Nm motor torkları ile standart olarak sunulur. SR1347 arka dingil daha ağır uygulamalar için sunulmuştur. Her ikisi de isteğe bağlı olarak, daha hafif yapıdaki ve optimum sürüş özellikleri için yüksek seviyede dayanıklılık sunan hava yaylı Stabilink dingil süspansiyonuyla birlikte kullanılabilir. Arazide kullanım için DAF'ın bilinen 8 çubuklu arka dingil süspansiyonu mevcuttur. 270 mm'lik artikülasyon ve benzersiz bir denge sağlar.PACCAR MX-11 Euro 6 dingil

PTO

PTO

Çok sayıda farklı uygulamada kullanılan bir kamyon için tam bir motor ve şanzıman PTO'ları serisi gereklidir. Bunlar, gövde ve yardımcı ekipman için güçlü ve verimli bir tahrik sistemi sunar. Bu özellik sayesinde CF; ideal beton karıştırıcı, itfaiye aracı, drenaj kamyonu veya frigofirik araç olabilir.

Güçlü

Her uygulama için özelleştirilmiş bir PTO. PACCAR MX-11 ve MX-13 motorlarda DAF, flanş veya pompa tahriki bulunan ve 800 Nm değerinin üstünde bir torka sahip, saat bir modelinde tanınmış motor PTO'sunu sunuyor. Beton karıştırıcı veya sıkıştırma sistemi aracı sürmek için ideal. Ön kısımda, 35 kW değerinde pompa bağlantısıyla dolaylı bir motor PTO'su da vardır. MX-11 motorda ayrıca, mevcut pompa tahriki için motor PTO'sunun saat 11 modeli mevcuttur. Bu, doğrudan motorun üzerine monte edilmiştir ve 250 Nm tork değerine sahiptir. Hafif yardımcı tahrikler için son derece uygundur. Elbette çok çeşitli şanzıman PTO'ları arasından da seçim yapabilirsiniz.

Soğutma

Artık PACCAR PX-7 motorun yanı sıra MX-11 ve MX-13 motorlara da bir soğutma jeneratörü takılabilir. Sabit montaj, su veya hava soğutmalı "Frigoblock" jeneratörün güvenli bir şekilde çalışmasını sağlar. Bu yapı, V kayışlarının servis ömrünü önemli oranda uzatır. Böylece maksimum güvenilirlik sağlanır, maliyetler düşürülür ve bakım ihtiyacı azalır. Ayrıca, soğutma ünitesinin tahrik jeneratörü kolaylıkla monte edilir ve maksimum verim sağlar.

 

 

İlgili bilgiler

DAF CF Euro 6 sürücü talimatları

DAF-CF-Euro-6-driver-instructions-400

DAF CF Euro 6 kamyon mu kullanıyorsunuz? DAF YouTube kanalındaki sürücü talimatı videolarını izleyin.

Çalma listesini görüntüle

DAF Euro 6 kamyonunuzu yapılandırın

DAF Euro 6 truck configurator

Karşınızdaki zorluk ne olursa olsun, onu aşacak bir DAF mutlaka vardır. İhtiyaçlarınızı en iyi karşılayan Euro 6 kamyonu bulmak için DAF Kamyon Yapılandırıcı'mızı kullanın.

DAF Kamyon Yapılandırıcı

Yerel DAF bayinizle iletişime geçin

DAF logo on dealer building

Daha fazlasını mı öğrenmek istiyorsunuz? DAF bayisi, DAF ürünleri ve hizmetleri hakkındaki bilmek istediğiniz her şeyi size anlatmaktan mutluluk duyacaktır.

İletişim formuna gidin

Bu sayfayi paylas

Sizi bu sayfayi paylasmaya davet ediyoruz

Bu web sitesi tanımlama bilgileri kullanır

DAF bu web sitesinin işlevselliği artırmak ve size en iyi hizmeti sunmak için tanımlama bilgileri kullanır. Ayrıca web sitemize ziyaretinizi anonim olarak analiz etmek için Google Analytics'i kullanıyoruz. DAF'ın tanımlama bilgileri kesinlikle güvenlidir ancak dilerseniz tarayıcınızdaki tanımlama bilgisi ayarlarını değiştirebilirsiniz.