Tahrik hattı

DAF'ın Euro 6 için LF modeli; geniş güç çıkışı, şanzıman ve arka dingil oranı seçeneklerine sahip dört veya altı silindirli PACCAR PX motorlarla birlikte sunulur ve böylece her uygulama için doğru tahrik hattının seçilebilmesini sağlar. Bu Euro 6 tahrik hatları, optimum bir güç ve verimlilik kombinasyonunu garanti eder. 

PACCAR PX-5 motor

PACCAR PX-5 motor

PACCAR PX-5 motor4,5 litre PACCAR PX-5 dört silindir, şehir içinde dağıtım için ideal güç ünitesidir. 112 kW/152 hp ile 157 kW/213 hp arasında üç model olarak sunulur. En düşük emisyonları sağlayan Euro 6 teknolojisini sunar. Elbette DAF'ta alıştığınız düşük yakıt tüketimi de mevcuttur.

PACCAR PX-5 motorlar temiz ve ekonomik olmalarının yanı sıra aynı zamanda çok güvenilirdir. PX-5, iki servis arasında 60.000 mile kadar yol kat edebilir. Aktif partikül filtresinin sadece 320.000 km'den sonra veya 5 yılda bir temizlenmesi gerekir. Çeşitli motor işlevleri ve bileşenleri tek modülde toplanmıştır. Bu aynı zamanda, bakım maliyetlerini düşük tutar ve kazancınızı artırır.

 Motor Tipi Performans Tork
 PX-5 112 112 kW/152 hp
 (2300 dev/dak)
 650 Nm
 (1100-1500 dev/dak)
 PX-5 135 135 kW/184 hp
 (2300 dev/dak)
 750 Nm
 (1100-1600 dev/dak)
 PX-5 157 157 kW/213 hp
 (2300 dev/dak)
 850 Nm
 (1200-1500 dev/dak)

PACCAR PX-7 motor

PACCAR PX-7 motor

PACCAR PX-7 Euro 66,7 litre PACCAR PX-7 altı silindir, bu grubun en iyisidir. 172 kW/234 hp ile 239 kW/325 hp arasında güçlere sahip dört modelde sunulur. Bu güçlü motor, dağıtım uygulamalarında DAF LF ile ideal uyum sağlar. PX-7 güçlü, verimli, sorunsuz ve temizdir. Ayrıca bakımı kolaydır.

Bir dağıtım kamyonunun sorunsuz çalışması gerekir. Bu nedenle, maksimum dağıtılabilirlik, güvenilir PX-7 tasarımının temelidir. Düşük bakım gereksinimi, kazancınıza katkıda bulunur. 60.000 km'ye kadar servis aralıkları ve ancak 320.000 km'den sonra temizleme gerektiren bir partikül filtresi. PX-7 tek bir çoklu kayışla donatılmıştır ve çeşitli işlevler ve bileşenler tek modülde toplanmıştır. Düşük bakım maliyetleri için.

Motor tipiPerformansTork

PX-7 172

172 kW/234 hp
(2300 dev/dak)

900 Nm
(1000 – 1700 dev/dak)

PX-7 194

194 kW/264 hp
(2300 dev/dak)

1000 Nm
(1000 – 1700 dev/dak)

PX-7 217

217 kW/295 hp
(2300 dev/dak)

1100 Nm
(1000 – 1700 dev/dak)

PX-7 239

239 kW/325 hp
(2300 dev/dak)

1200 Nm
(1100 – 1700 dev/dak)

 

EAS

Euro 6 için egzoz gazı son işlemi

En yüksek yakıt verimliliğini sağlarken en katı Euro 6 emisyon gerekliliklerini de karşılamak için DAF, gelişmiş PACCAR Euro 6 motorlarını SCR katalitik konvertörü ve dizel partikül filtresi gibi çeşitli egzoz gazı son işlem teknolojileri ile birleştirdi. Ultra modern ortak yakıt yolu enjeksiyon sistemi, yüksek basınçlara izin verir ve enjeksiyon öncesi ve sonrasına veya her ikisinin kombinasyonuna olanak tanır. Böylece daha hassas bir yakıt atomizasyonu elde edilir ve yanmayı optimize etmek için çok daha fazla olanak sağlanır. Sonuç: Mümkün olan en düşük emisyon ve gürültü ile mümkün olan en iyi yakıt ekonomisi. Ayrıca, egzoz gazı sıcaklığı verimli bir şekilde kontrol edilebileceğinden, motorun egzoz gazı son işlem sistemiyle entegrasyonunu optimize etmek mümkündür.

Egzoz gazlarının tam bileşiminin yanı sıra önemli olan, kurum filtresinde doğru sıcaklığı elde etmektir. Temel ilke, ideal koşulların motor tarafından oluşturulmasını sağlayarak kurum filtresinin pasif rejenerasyonuna olanak tanımaktır. Bu nedenle, egzoz sisteminin en önemli parçalarının yanı sıra birçok PACCAR Euro 6 motordaki egzoz manifoldu kaplanmıştır. Buna rağmen egzoz gazlarının sıcaklığı belirli bir araç uygulaması nedeniyle aşırı düşerse motor, aktif rejenerasyon konumuna geçer.

SCR katalitik konvertörü de optimum sıcaklıkları koruyacak şekilde tasarlanmıştır. Akıllı kaplaması sayesinde, daha geniş sıcaklık aralığında maksimum performans sağlayabilir, yani motor optimum düzeyde ve en verimli şekilde çalışabilir.

Şanzımanlar

Şanzımanlar

DAF LF Euro 6 şanzımanıMaksimum verimlilik için PACCAR PX-5 ve PX-7 motorlar standart olarak 5 veya 6 vitesli manuel şanzıman ile donatılmıştır. En güçlü motorlar için 9 vitesli bir manuel şanzıman mevcuttur. Kablolu çalışma, sorunsuz vites değiştirme ve kısa vites mesafeleri sağlar. Bakım gerektirmez ve kabinde düşük gürültü seviyesine katkı sağlar. Farklı motorlar ayrıca 6 vitesli otomatik AS Tronic şanzımanla birleştirilebilir.

12 vitesli AS Tronic şanzıman PACCAR PX-7 motor için kullanılmaya başlanmıştır. Bu şanzıman, otomatikleştirilmiş bir şanzımanla 32 tona kadar kombine ağırlıkların taşınmasına imkan sağlar. Özel uygulamalar için tam otomatik Allison şanzıman mevcuttur.

Dingiller

Geniş vites oranı seçenekleri

DAF LF Euro 6 arka dingiliFarklı arka dingil ve diferansiyel dişli grubu seçenekleriyle her uygulama için özelleştirilmiş bir LF bulunur. En hafif 5 tonluk SR 5.10 dingilden 19 tonluk LF modeli için ekstra yük toleransı sağlayan 13 tonluk SR1344 arka dingile kadar tüm dingiller; üst düzey performans, uzun bir servis ömrü ve maksimum sürüş konforu için tasarlanmıştır. Koşullar ne olursa olsun maksimum çekiş ve araç kontrolü için neredeyse tüm dingil modellerinde bir diferansiyel kilidi seçeneği
mevcuttur.

İlgili bilgiler

DAF LF Euro 6 sürücü talimatları

DAF-LF-Euro-6-driver-instructions-400

DAF LF Euro 6 kamyon mu kullanıyorsunuz? DAF YouTube kanalındaki sürücü talimatı videolarını izleyin.

Çalma listesini görüntüle

DAF Euro 6 kamyonunuzu yapılandırın

DAF Euro 6 truck configurator

Karşınızdaki zorluk ne olursa olsun, onu aşacak bir DAF mutlaka vardır. İhtiyaçlarınızı en iyi karşılayan Euro 6 kamyonu bulmak için DAF Kamyon Yapılandırıcı'mızı kullanın.

DAF Kamyon Yapılandırıcı

Yerel DAF bayinizle iletişime geçin

DAF logo on dealer building

Daha fazlasını mı öğrenmek istiyorsunuz? DAF bayisi, DAF ürünleri ve hizmetleri hakkındaki bilmek istediğiniz her şeyi size anlatmaktan mutluluk duyacaktır.

İletişim formuna gidin

Bu sayfayi paylas

Sizi bu sayfayi paylasmaya davet ediyoruz