Tahrik hattında mükemmellik

Yeni CF ve XF gücünü, yeni güç değerlerine sahip olan çok torklu PACCAR MX-11 ve MX-13 motorlardan alır. Çok sayıda yenilik ile en yüksek yakıt verimliliği için daha düşük devirlerde daha yüksek tork elde edilir.

Motordaki yenilikler

Sektördeki en yüksek yakıt verimliliği için tamamen değişken yağ, direksiyon ve soğutma sıvısı pompaları, yeni piston segmanı paketi ve yeni piston eteği profili sürtünmeyi azaltmaya katkı sağlar. Ayrıca maksimum verimlilik için yeni bir turboşarj ve yeni bir yanma sistemi de ekledik.

Genişletilmiş Eco Modu

Yeni CF ve XF için daha fazla Eco Modu seçeneği sunulmaktadır. Eco Performance Modu, yüksek sürüş kabiliyeti ile en yüksek yakıt tasarrufu arasında denge sağlar. En yüksek yakıt tasarrufu için daha düşük devirlerde vites değiştiren Eco Yakıt Modu en iyi seçenektir.

Düşük onarım maliyetleri

Bakım ve onarım masrafları kazancınızın büyük ölçüde düşmesine sebep olabilir. Bu sebeple aşınma ve yıpranmayı minimum seviyeye indiren yeni özellikler ekledik. Örneğin debriyaj kontrolü artık debriyaj muhafazasının içine alınarak su ve kire bağlı hasarlara karşı korunmaktadır. Alternatör ise akü şarjını daha iyi hale getirmek için elektronik olarak kumanda edilmektedir. Bu geliştirmeler dayanıklılığı, güvenilirliği ve sonuç olarak kârlılığınızı artırır.

PACCAR MX engines
DAF TraXon automated gearbox

Yüksek performanslı şanzımanlar

Yeni CF ve XF, en yeni nesil TraXon otomatikleştirilmiş şanzımanlarla (12 ve 16 vitesli) donatılmıştır. Daha düşük sürtünme kayıpları, daha da hızlı vites büyütme kabiliyeti ve EcoRoll'un kapsamlı olarak kullanımı ile en düşük yakıt tüketimi elde edilir. Sessiz ve sarsıntısız çalışma ve hassas debriyaj çalışması da sürücü konforunu artırır. TraXon otomatikleştirilmiş şanzıman ayrıca en düşük viteslerde daha da yüksek devir düşürme oranı sağlayarak daha yüksek tahrik hattı hızlarını mümkün kılar.
DAF rear axle

Yüksek verimli arka dingiller

Bu yeni motor ve şanzımanların yanı sıra, düşük sürtünmeli poyralara sahip yüksek verimli arka dingiller kullanmaya başladık. Ayrıca 2,05'ten başlayan daha hızlı oranlar ile en yüksek yakıt tasarrufu için motor devri düşürülebilmektedir. Sürtünme kayıplarını azaltmak için işlenmiş diferansiyel dişlisi setleri kullanmaya başladık ve düşük seviyeli, düşük sürtünmeli arka dingil yağı ile arka dingilde yeni rulmanlar ve keçeler geliştirdik.