Efficiency

Verimliliğin gücü

Kilometre başına maksimum getiri

 

Benzersiz verimlilik

 

Yeni Nesil XF, XG ve XG+, taşımacılık verimliliğinde yeni bir standart belirliyor. Gelişmiş uzun mesafe ve ağır hizmet tipi araçlar, sektörde öncü olan bir aerodinamik tasarımına sahiptir. Yenilikçi PACCAR MX motorları ve gelişmiş TraXon otomatikleştirilmiş şanzıman en düşük yakıt tüketimi değerlerine katkıda bulunur. Taşıma verimliliği elde etmenin başında iş için en uygun teknik özellikleri seçmek gelir. Aradığınız ister tek ister çift tahrikli 2, 3 veya 4 dingilli bir kamyon olsun, her zaman ihtiyaçlarınıza kusursuz şekilde uyacak bir Yeni Nesil DAF vardır!

 
 

Olağanüstü aerodinamik

Mükemmel aerodinamik performans, Yeni Nesil DAF kamyonların temel taşıdır. Kapsamlı simülasyonlar ve sürüş testleri sonucunda, rüzgarın kusursuz bir şekilde kamyonun çevresinden, içinden ve altından yönlendirilmesiyle son derece düşük hava direnci sağlanmıştır. Bu da mümkün olan en iyi aerodinamik performansını sunarak yakıt verimliliğinizi ve kazancınızı artırır.

 

Yüksek tahrik hattı performansı

 

Yeni Nesil DAF XF, XG ve XG+ modelleri güvenilir ve verimli 10,8 ve 12,9 litre PACCAR MX motorlardan güç alır. Yüksek tork ve çeşitli teknik yenilikler verimliliği daha da üst düzeye taşır. Neredeyse sayılamayacak kadar çok olan yeniliklerden bazıları şunlardır:

  • yeni bir motor bloğu ve silindir kapağı
  • yeni valf zamanlaması
  • yeniden tasarlanmış enjektörler
  • yeni nesil turbo kompresör
  • akıllı soğutma sıvısı pompası ve hava kompresörü

 

Motor Son İşlem Sistemi 

Motor Son İşlem Sistemi (EAS), akıllı tasarımı ve yönlendirme özelliği sayesinde mükemmel bir performans sunar. Benzersiz şasi üzeri egzoz tasarımı, maksimum verimlilik için motor ile EAS arasındaki ısı kaybını en aza indirir.

Engine detail
 
Gearbox

En son nesil şanzımanlar

Yeni Nesil DAF kamyonlar, mükemmel sürüş kabiliyetinin yanı sıra verimli ve çevre dostu bir tahrik hattı sunmak için standart olarak TraXon otomatikleştirilmiş şanzımanlara sahiptir. Önemli teknolojiler arasında otomatik kalkış vitesi seçimi, çeşitli tahmine dayalı özellikler ve (isteğe bağlı) urge-to-move özelliği yer alır.

 

Akıllı yakıt kontrolleri

TraXon şanzımanının tahmine dayalı işlevleri arasında en yeni nesil Tahmini Hız Sabitleyici ve eğim sonunda 93 km/sa hıza çıkılmasına olanak tanıyan yeni EcoRoll işlevleri yer alıyor. EcoRoll, gereksiz frenlerin önüne geçerek enerji kayıplarını önler. Ek olarak Yokuş Aşağı Hız Kontrolü Önizlemesi ve güçlü MX motor freni, Intarder gereksinimini ortadan kaldırarak genel araç ağırlığını azaltır ve verimliliğinizi artırır.

 

Yüksek verimliliğe sahip arka dingiller

Yeni Nesil DAF kamyonlar, 8 ve 9 tonluk ön dingil seçenekleriyle ve alçak şasi çekiciler için 11,5 ve 13 tonluk çok çeşitli tahrikli arka dingil seçenekleriyle sunulur. Bunlar poyra hız düşürme özelliğiyle ve gerekirse itici dingil veya arka dingil ile birlikte tercih edilebilir. Geniş arka dingil oranı seçenekleri, her uygulama için mümkün olan en iyi verimliliği sağlar. Düşük yağ seviyeleri ve optimize edilmiş mahruti dişli rulmanları sürtünme kayıplarını azaltarak verimliliği daha da artırır. Hafif ve son derece sağlam en yeni nesil fren kaliperleri uygulanmıştır ve Aktif Kaliper Ayırma Mekanizması fren uygulanmadığında sürtünme kayıplarını önler.

Rear axle
 

Standart olarak vites küçültme

DAF'ın popüler SR1344 arka dingil programı yeni bir mahruti dişli tasarımı sunar. Bu da gelişmiş güç ve dayanıklılık sağlamanın yanı sıra 390 kW/530 hp'lik en yüksek PACCAR MX-13 gücüne yönelik uygulamayı mümkün kılar. Sonuç olarak, tüm PACCAR MX motorlar DAF'ın vites küçültme felsefesinden en iyi şekilde faydalanabilir. Örneğin, 2.05:1 arka dingil oranı ile en popüler 315/70R22.5 lastik boyutu bir araya geldiğinde, 4x2 bir çekicinin yalnızca 950 dev/dak'da 85 km hızla sürülmesine olanak tanır.

 

Üst düzey soğutma sistemi

Yeni Nesil XF, XG ve XG+ modellerinde gövde altında mükemmel aerodinamik için akış kılavuzları, sıcaklık yönetimini iyileştirmek için tam yüz hava soğutucu ve hava akışını artırmak için kabine monte giydirme eklenerek pasif soğutma bir üst seviyeye taşındı. Bu özellikler, ızgaraya giren her bir kilogram havanın optimum kullanımı sayesinde fan çalışmasını minimum seviyeye indirir. Böylelikle bu özellik enerji tasarrufu sağlar.

 

Maut Class 3

Mükemmel yakıt verimliliği ve düşük CO2 emisyonları sayesinde çeşitli Yeni Nesil DAF modelleri, Maut Class 3 gereklilikleriyle bile uyumludur ve bu da Almanya'da yılda binlerce Euro yol vergisi tasarrufu sağlayabilir.

 
Chassis

Kasa yapımcıları için mükemmel kolaylık

Yeni Nesil XF, XG ve XG⁺, hızlı ve kolay takılan kasalar ile arka lift ve vinç ayakları gibi bileşenler için hazırlanmış kapsamlı kablo tesisatı sayesinde kasa yapımcılarına olağanüstü bir kolaylık sağlar. 

 

Esneklik, her bir DAF kamyonunun DNA'sının bir parçası. Neredeyse tüm şasi bileşenlerinin ve Motor Son İşlem Sisteminin konumu ihtiyaçlarınıza göre uyarlanabilmektedir. Ayrıca mevcut DAF Kasa Bağlantı Modüllerinden (BAM) hangilerinin fabrikada düz şasiye monte edileceğini de belirtebilirsiniz. Tüm bunlar, üstyapıların hızlı ve verimli bir şekilde monte edilmesine olanak tanır.

Ayrıca DAF, analog araçlarla veya sinyal ve uyarıların kabine iletilip büyük dijital ekranda net bir şekilde yansıtılmasını sağlayan özel kasa üretimi CAN veriyolu aracılığıyla kasa ve ekipmanın kabinden (ve kabinin kasa ve ekipmandan) kontrol edilmesi için çok sayıda seçenek sunmaktadır.

Her uygulama için doğru PTO

Kasalar genellikle yardımcı güç çıkışına (PTO) ihtiyaç duyar. DAF, debriyajdan bağımsız, saat 11 ve saat 1 konumunda bulunan motor tahrikli yardımcı güç çıkışlarından debriyaja bağlı şanzıman PTO'larına kadar 68 farklı PTO seçeneği sunar. Tüm bu yardımcı güç çıkışları pompa montajı veya flanş tahriki seçenekleriyle mevcuttur. DAF ayrıca, birbirinden bağımsız olarak en fazla üç PTO'yu aynı anda çalıştırma seçeneği de sunmaktadır.

Tak ve Çalıştır

DAF'ın Avrupa'da önde gelen 25 kasa üreticisi ile yakın iş birliği içinde geliştirdiği benzersiz Tak ve Çalıştır programını duydunuz mu? Bu program kapsamında teknik özellik seçimini, sipariş aşamasını ve kasa üretim süreçlerini optimize etmeyi amaçlıyoruz. Sipariş sistemimizde önceden belirlenmiş tak ve çalıştır kasa üretimi seçeneklerini belirleyebiliyorsunuz, böylece kasayı şasiye monte ettikten ve soketi bağladıktan sonra kasa anında kullanıma hazır hale geliyor. Kancalı liftler, vinçler, damperler, mikserler ve çift kollu kaldırıcıların kurulumu için önde gelen kasa üreticileriyle birlikte geliştirilenlerin yanı sıra genel tak ve çalıştır seçenekleri de mevcuttur.

 
 

PACCAR Connect'in 10 yılı

Tüm Yeni Nesil DAF kamyonlar 10 yıllık PACCAR Connect aboneliğiyle birlikte gelir. Bu yeni çevrimiçi filo yönetimi platformu, tüm filonun performansı, bağımsız araçların yanı sıra sürücüler hakkında gerçek zamanlı bilgiler sağlayarak operatörlerin verimliliği ve geri dönüşleri optimize etmesine yardımcı olur. Platform ayrıca, kablosuz araç güncellemelerinin verimli bir şekilde yapılmasını sağlar.

PACCAR Connect'in en büyük avantajlarından biri, filo yönetim sistemlerinde mevcut "üçüncü taraf" lojistik uygulamalarla kolay entegrasyon sağlayarak yeni bir standart belirlemesidir. Bu, tüm lojistik işlemlerin tek bir cihazdan izlenmesini kolaylaştırır ve sürücünün konforunu artırır. PACCAR Connect, maksimum verimlilik elde etmek için bir kamyon teslimat konumuna yaklaştığında ana merkezi veya varış noktasını bilgilendiren "coğrafi sınırlama" özelliğinden de faydalanır.

PACCAR-Connect-800x600