TelliSys
Konteyner taşımacılığı için %20 daha fazla yük kapasitesi
Konteyner taşımacılığı için %20 daha fazla yük kapasitesi
Ultra düşük beşinci tekerlek kaplini bulunan çekici/römork kombinasyonuna yönelik TelliSys prototipinin sağlayabildiği kapasite.
TelliSys; RWTH Aachen Üniversitesi IMA Laboratuvarı, Avrupa İntermodal Kuruluşu, DAF, GEFCO, Goodyear, WECON ve WESOB iş birliğinin bir ürünüdür. Hedefi, iç yüksekliği 3 metre ve yük kapasitesi 100 m3 değerine ulaşabilen konteynerlerin taşınmasını kolaylaştırmaktır. Uluslararası bir rotada* ton/kilometre başına CO2 emisyonlarında %35'e kadar azaltım elde edilir.
DAF, Super LowDeck çekici için daha alçak şasisi, son derece kompakt arka dingil süspansiyonu ve tahrik dingili üzerinde 22,5 inç alçak profilli lastikleri olan bir prototip geliştirmiştir. Böylece yalnızca 85 cm yüksekliğinde bir beşinci tekerlek kaplini elde edilmiştir.
* kara yolunda %20, demir yolunda %65, deniz yolunda %15
Diğer Akıllı Lojistik çözümleri
DAF EcoTwin
EcoTwin projesiyle DAF, kablosuz sistemlerle donatılmış kamyonların, son derece gelişmiş Wifi-P, radar ve kamera teknolojileri sayesinde yakın mesafede sürüşü mümkün kılabileceğini göstermektedir.
DAF EcoCombi
EcoCombi olarak da bilinen ekstra uzun kamyonlar İskandinavya'da, Hollanda'da, Belçika'da ve Almanya'nın belirli bölgelerinde halihazırda kullanılmaktadır.
Şehir içi dağıtım 2050
Şehir içi dağıtım 2050'de nasıl olabilir? Geleceğin dağıtım kamyonu iletişimi teşvik edecek şekilde tasarlanmaktadır. Şehir içi dağıtım nasıl değişecek ve kamyonların nasıl bir rol oynaması gerekecek?
Büyük veriler
DAF Connect, filonuzun ve sürücülerinizin performansını gerçek zamanlı olarak izleyen, karşılaştıran ve optimize eden çevrimiçi bir filo yönetim sistemidir. Maksimum verimlilik, en düşük olası yakıt maliyetleri ve en avantajlı CO₂ emisyonları için.