Thomas Beton
Daha az tüketimle daha fazla taşıma
Daha az tüketimle
daha fazla taşıma
Kiel merkezli beton uzmanı Thomas Beton, filonun geri kalanıyla karşılaştırıldığında şaşırtıcı sonuçlar sunan DAF markalı üç beton mikseri ile çalışıyor.
Thomas Weber, Kiel'deki Schwentine nehrinin denize döküldüğü yerde bulunan şantiyeden çıkarken otomatikleştirilmiş şanzıman zahmetsizce üst vitese geçiyor. Thomas Beton GmbH'nin Kiel tesisinin uzun yol sürücüsü "DAF kamyonların şanzımanı asla titreme veya sıkışma yaratmıyor. İnanılmaz sessiz bir sürüş sağlıyor" diyor hevesle.
Thomas Weber, sürücü
"İnanılmaz sessiz bir sürüş sağlıyor"
Filo Müdürü Dirk Nickelsen:
"DAF kamyonlar, özellikle şehir trafiğinde diğer kamyon markalarına göre daha az yakıt tüketiyor"
Weber, yeni beton yüklemesi yapmak üzere Grasweg tesisine dönüyor. Şantiye ile tesis arasındaki mesafe kısa olduğundan bugün iki konum arasında neredeyse on kez gidip gelmiş. Weber konuyla ilgili şunları söylüyor: "Şehir trafiğinde bu çok yorucu bir iş. Sağlam sinirlere ve güvenilir bir araca sahip olmanız gerekiyor."
Thomas Weber, üç buçuk yıldır Kiel merkezli beton uzmanının sürücü ekibinin bir parçası. Şirket, Kuzey Almanya'daki şantiyelere hizmet sunmak için 25 Alman tesisinde çalışan 97 uzun yol sürücüsünden oluşan bir ekibe sahip. Filoda 80'den fazla özel beton aracı bulunuyor. Almanya'daki Thomas Beton'un CEO'su olan B. Rainer Brings "Yaklaşık on iki yıl önce kendi araç filomuzu kurmaya karar verdik" diyor.
Şirketin filosu artık Putzmeister kampanaya sahip üç DAF CF 410 Mikser Yapı aracı içeriyor ve dördüncüsü de yakında teslim edilecek. "Yaklaşık iki yıl önce Neumünster merkezli DAF bayisi Fricke Nutzfahrzeuge GmbH, bizi bir DAF aracı test etmeye ikna etti ve o kadar etkilendik ki ek araçlar edinme konusunda görüşmeye başladık bile. DAF kamyonu, şu an filomuzda bulunan markalardan birini geçme potansiyeline sahip" diyor B. Rainer Brings.
Buradaki önemli noktalardan biri de finansal durum. "DAF özellikle şehir trafiğinde, diğer kamyon markalarına göre daha az yakıt tüketiyor" diyerek açıklıyor Thomas Beton Filo Müdürü Dirk Nickelsen. Buna ek olarak, Thomas Beton teslimat başına 8,5 metreküp beton teslimatı yapabiliyor. Bu, daha ağır rakip araçlarının yüklenebildiğinden yarım metreküp daha fazla. Önemli olan bir diğer nokta da sürücülerin yeni araçlarda kendilerini konforlu hissetmeleri. "DAF kamyonlar çok konforlu ve kabinin içinde neyin nerede olduğu açıkça belli" diyor uzun yol sürücüsü Weber. Bu araçları sürmek gerçekten çok keyifli.
Diğer hikayeler: